.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویر/ پلاسکو چهار سال بعد
۳۰ دی ماه سال ۱۳۹۵ ساختمان ۵۴ ساله پلاسکو بدلیل آتش‌سوزی به خاطره‌ها پیوست و فرو ریخت. البته از همان زمان مسئولان متعددی برای ساختن دوباره این ساختمان وعده‌هایی به کسبه پلاسکو داده بودند که تنها از همه خاطرات زندگی و کسب و کارشان تنها سرقفلی برایشان باقی مانده که آن هم تنها روی کاغذ است. این تصاویر، وضعیت کنونی ساختمان پلاسکو را در چهارمین سالگرد این فاجعه نشان می‌دهد.(ادامه)
خاک خوردن مزایای قانون جدید چک در بی‌خبری بازار
با وجود گذشت حدود 2 سال از اجرایی شدن قانون جدید صدور چک، روند اطلاع‌رسانی بانک مرکزی درباره مزایای این قانون بسیار ضعیف بوده و همچنان بسیاری از بازاریان از این موضوع بی اطلاع هستند.(ادامه)
هیچ موضوع محرمانه‌ای نداریم/ مدیران بازنشسته فقط تا آخر سال در بنیاد می‌مانند / ماجرای بازپس‌گیری کاخ مرمر از مجمع تشخیص مصلحت / نه معوقه مالیاتی داریم نه معافیت/ مالیات 1600 میلیارد تومانی بنیاد در بودجه 98/ یک دلار هم ارز 4200 تومانی نگرفتیم ....(خبر)
(ادامه)
زمان تحویل ساختمان جدید پلاسکواعلام شد
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: احداث ساختمان پلاسکو اولویت این بنیاد است.(ادامه)
انتقاد رئیس اتاق اصناف از وضعیت پلاسکو
رئیس اتاق اصناف تهران خواستار مشخص شدن تکلیف کسبه پلاسکو شد. (ادامه)
عکس/ تجمع مالکان واحدهای تجاری پلاسکو
در حالی که هفت ماه از حادثه پلاسکو می‌گذرد به گفته کسبه پلاسکو تا امروز برای حل مشکلات آنان اقدام خاصی از طرف مسئولین صورت نگرفته است.(ادامه)
تصاویر/ آغاز به کار کسبه پلاسکو در مجتمع نور
مراسم آغاز به کار کسبه آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری نور تهران عصر شنبه 30 بهمن با حضور محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد. رئیس بنیاد مستضعفان گفت: با گرفتن پروانه ساخت ساختمان جدید پلاسکو در صدد هستیم تا این ساختمان ظرف ۲ سال ساخته شود.(ادامه)
برگزاری نمایشگاه‌های مناسبتی از جمله بهاره یکی از همین مشکلات است. امروز دیگر روند برگزاری این نمایشگاه‌ها به یک کمدی مبتذل تبدیل شده است. هر کسی یک نامه به فلان مقام مسول می‌نویسد نمایشگاه‌های بهاره به نمایش کمدی تبدیل شده است
برگزاری نمایشگاه‌های مناسبتی از جمله بهاره یکی از همین مشکلات است. امروز دیگر روند برگزاری این نمایشگاه‌ها به یک کمدی مبتذل تبدیل شده است. هر کسی یک نامه به فلان مقام مسول می‌نویسد(ادامه)
مغازه‌داران پلاسکو دوباره کاسب شدند
رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان اعلام کرد که جانمایی کسبه ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری نور تقریبا به پایان رسیده و در حال‌ استقرار هستند و به نظر می‌رسد کاسبی‌شان از یکی - دو روز آینده آغاز شود.(ادامه)
میزان دیه آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو اعلام شد
رئیس کل بیمه مرکزی از پرداخت روزانه ۴۵ میلیارد تومان خسارت بیمه خبر داد و گفت: باید به دنبال راهکاری برای کاهش حوادث باشیم .زیرا پرداخت دیه شرکت های بیمه را با مشکل مواجه کرده است. (ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی رئیس مجلس پس از قرائت گزارش وزیر کشور، شهردار تهران و همچنین کمیسیون های تخصصی در مورد حادثه پلاسکو در جلسه علنی چهارشنبه-13 بهمن- به بیان نکاتی در رابطه با گزارش‌های مذکور پرداخت ..... لاریجانی خطاب به قالیباف: برج‌سازی‌های وسیع در تهران قطعا برای آینده شما مشکلاتی ایجاد می‌کند
شمال نیوز : علی لاریجانی رئیس مجلس پس از قرائت گزارش وزیر کشور، شهردار تهران و همچنین کمیسیون های تخصصی در مورد حادثه پلاسکو در جلسه علنی چهارشنبه-13 بهمن- به بیان نکاتی در رابطه با گزارش‌های مذکور پرداخت .....(ادامه)
اسکان کسبه پلاسکو در "مجتمع نور" قطعی شد/ جزئیات قرارداد و نحوه پرداخت اجاره‌بها
با گذشت بیش از ۱۰ روز از حادثه آتش‌سوزی و ریزش مجموعه پلاسکو، در نهایت پس از رایزنی‌های مختلف اسکان کسبه پلاسکو در مجتمع نور قطعی شد.(ادامه)
سئوالم از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت این است که با این نوع برخورد تبعیض آمیز با خسارت دیدگان چگونه آنها را تشویق کنیم که در روستا بمانند و نباید هرگز ! زمین های کشاورزی خود را بفروشند و به کلانشهرها و تهران بیایند؟
کدام آوار سنگین تر بود ؟ پلاسکو یا مرکبات یخ زده !(ديدگاه)
سئوالم از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت این است که با این نوع برخورد تبعیض آمیز با خسارت دیدگان چگونه آنها را تشویق کنیم که در روستا بمانند و نباید هرگز ! زمین های کشاورزی خود را بفروشند و به کلانشهرها و تهران بیایند؟ (ادامه)
نامگذاری روز آتش نشان در تقویم
عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد کرد که 30 دی در تقویم رسمی کشور با عنوان «روز آتش نشان» نامگذاری شود.(ادامه)
عکس/ پست دایی در حمایت از کسبه پلاسکو
علی دایی در حمايت از كارگران توليدی‌ها و مغازه‌های ساختمان پلاسكو پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.(ادامه)
پسر در پلاسکو سوخت تا پدر زنده بماند
«‌٦ جسد از زیر آوارهای داغ غول تخریب‌ شده پلاسکو پیدا شده است؛ ۶ جسدی که هویت سه نفرشان هنوز مشخص نیست. کسی نتوانسته آنها را شناسایی کند. در این میان تنها خانواده قاسم با دیدن اجساد اعلام کرده‌اند که هیچ‌ کدام از دو جسد ناشناس در ساختمان پلاسکو متعلق به قاسم نیست. خواهر قاسم می‌گوید: «برادرم دندان‌هایش را کشیده بود تا آنها را درست کند اما دو جسد ناشناسی که به ما نشان دادند، دندان‌های سالمی دارند. همین نشان می‌دهد که اجساد متعلق به برادرم نیست. ممکن است جسدی که هنوز از داخل ساختمان بیرون کشیده نشده، جسد برادرم باشد.» (ادامه)
تصاویر: مکان جدید اسکان کسبه پلاسکو
برای اسکان کسبه آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده است تا فروشگاه‌های قدس در میدان خراسان، مولوی و خیابان ولیعصر روبروی خیابان زرتشت که در حال حاضر تخلیه هستند برای اسکان آسیب‌دیدگان ساختمان پلاسکو در نظر گرفته شود و مراحل آماده‌سازی واحدهای مزبور برعهده بنیاد مستضعفان است. تصاویر زیر این فروشگاه ها را نشان می‌دهد. (ادامه)
احتمال تکرارحادثه پلاسکو در نوشهر وجود دارد
(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه درباره آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو توضیح داد و گفت پرونده ای در این‌باره تشکیل شده است. حکم اعدام بابک زنجانی به او ابلاغ شد/ اتمام مرخصی مهدی هاشمی/ حادثه پلاسکو عبرت باشد/ ثبت شکایت رییس دولت اصلاحات(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه درباره آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو توضیح داد و گفت پرونده ای در این‌باره تشکیل شده است.(ادامه)
تعدادی از کارکنان پلاسکو زیر آوار هستند!
(ادامه)
این عکاس لحظه فروریختن زیر ساختمان پلاسکو بود +تصاویری که ندیده اید
متفاوت ترین عکس های ریزش پلاسکو همراه با صحبت های نزدیک ترین عکاس به محل حادثه گویای این است که در پلاسکو چه گذشت. (ادامه)
احتمال تکرارحادثه پلاسکو در نوشهر وجود دارد
شهردار نوشهر، حادثه ساختمان پلاسکو را یک هشدار برای مناطق مختلف کشور و استان مازندران دانست و گفت: احتمال بروز حادثه شبیه پلاسکو در ساختمان قدیمی حاشیه میدان آزادی نوشهر وجود دارد.(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.